Battlefield 4
Den först DMR'en är något av det sjukaste jag har använt
^hatar rfb, så jävla äcklig :(
RFBn är helt OK.
Blev lite sur nu :P trodde att man skulle få China rising idag men får vänta 2 veckor för att man inte är Premium medlem :/
Citat från KalsongTomten
Blev lite sur nu :P trodde att man skulle få China rising idag men får vänta 2 veckor för att man inte är Premium medlem :/
slog till med premium direkt denna gången, lika bra. betalade 720 spänn för spel+ premium också så.
590kr för mig
http://fast2play.com/battlefield-4-premium-edition-english-only-ea-origin-key.html
(några "reward points" spenderat så det blev lite billigare)
jag väntar hellre 2 veckor då jag redan har det iom digi deluxe
tänkte ändå mest låsa upp saker framöver så kan farma det och sedan gå ut med fulla loadouts i DLCs
Mapsen i China Rising är de bästa någonsin imo, gillar mycket vildmark och natur. Ett problem jag stötte på på Altai Range var dock att alla vehicles totalt dominerade sönder infantry pga för mycket öppenhet.
Det är exakt samma sak på Silk Road; alldeles för mycket öppenhet. Operation Firestorm-syndromet fast ännu värre. Som infanteri tvingar de dig att springa in mot mitten av kartan och det stora campet, om du nu inte spelar recon och äcklar dig på stackarna som faktiskt försöker göra någon nytta. Hälften av tiden sitter jag och försöker bestämma mig för vilket vapen jag ska köra eftersom AR's/carbiner inte har tillräckligt med range och snipers/DMR's blir mindre effektiva när man väl är inne i campet. Finns alldeles för få ställen att ta skydd bakom mellan flaggorna, och det gäller främst Altai.
Otroligt dåligt balanserat för de som inte vill sitta i en LAV eller pansarvagn hela rundan.
håller man inte ihop i sitt faktiska squad så lär man inte överleva så lätt.
Det gör jag alltid. My squad score doesn't lie. Men det ändrar inte det faktum att banorna är smått efterblivna ur ett infanteriperspektiv.
jo men de är ju fordonsbanor, lol.
I know durr.
Men det betyder inte att jag inte får önska/begära någon som helst sorts balans på kartan, istället för DICE's tämligen lata lösning på vad de kallar leveldesign och göra en tydligt markerad ruta som något sorts dagis för infanterin. Men de verkar ju ha någon sorts odödlig kärlek för clusterfuck-points ("vi slänger in lite värdelösa quad/dirtbikes så folk får ta sig dit fortare också, for good measure") på deras kartor. Misstänker att Naval Strike kommer vara en enda stor havskarta med ett stort hangafartyg i mitten (remember who called it).
Gulf of Oman är ett bra exempel på bra balans mellan infanteri och fordon. Mer sånt, tack.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet