3D Verk
En testrend jag gjorde inatt för att pröva lite prylar innan jag började mata ut scenen i bättre kvalité.
Gubbe jag gör till min vän som ska träna animation i ansikte, men tänkte han kan få en hel karaktär. Väldigt tidigt ännu, precis hämtat in den i Zbrush ifrån Maya där jag gjorde min base mesh.
Horus, ser bra ut. Hur lång kommer animationen vara? Eller ska det vara stillbild?
Tack! Det är stillbild f.t, och med GIn drar det uppemot 2h/frame, så vet inte hur sugen jag är på att göra en animering. :'(
^Dat screamface.
Har gjort en blockout av insidan utav skeppet, titulerat "monowing", mest för att prova en del animationer i cockpit.
Lärt mig mer om Blender:
Större bild
Tyst här, så slänger upp veckans läxa jag sitter med. Nästan klar med grunden till min diffuse map. :) Så nu ska jag göra så allt ser mer verkligt och inte så perfekt ut!
Citat från JesterHead
[i]Tyst här, så slänger upp veckans läxa jag sitter med. Nästan klar med grunden till min diffuse map. :) Så nu ska jag göra så allt ser mer verkligt och inte så perfekt ut!

Ser riktigt nice ut!
Posta update sen!
Måste verkligen sätta mig och pilla mer-
Fastnar bara med att leka med päls i Maya hela tiden haha.
Edit: Jag citerar bilder, för annars hamnar den en sida efter.
Citat från exone
Citat från JesterHead
Tyst här, så slänger upp veckans läxa jag sitter med. Nästan klar med grunden till min diffuse map. :) Så nu ska jag göra så allt ser mer verkligt och inte så perfekt ut!
Ser riktigt nice ut!
Posta update sen!
Måste verkligen sätta mig och pilla mer-
Fastnar bara med att leka med päls i Maya hela tiden haha.
Edit: Jag citerar bilder, för annars hamnar den en sida efter.
Tack så mycket, återkommer med färdig bild sedan då!
Haha verkligen lätt hänt att man fastnar vid specifika tools när man sitter i Maya!
Om du vill ha något att göra så tipsar jag om detta, http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=126065
här sitter flera forums-medlemmar under en månad och modellerar och texturerar för att sedan ljussätter i Unity. Allt ifrån en koncept som blir framröstat av medlemmarna. Tänkte själv vara med nu i Oktober! :)
Blender, första försöket med cell fracturing och vätskesimulering.
Tyst här, slänger upp skoluppgift. 6500 tris ligger herrn på med två 1024x1024 texturer
Gjord med hjälp av denna video: http://youtu.be/2zd1AI198I8
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet